Silná společnost Kärcher se stala reklamním partnerem nového filmu „Mission: Impossible – Fallout“

Kärcher, Praha, duben 2018 – Na oslavu přicházejícího uvedení filmu „Mission: Impossible – Fallout“ do kin od výrazné společností Paramount Pictures Corporation a Skydance Media, odstartovala firma Kärcher komplexní marketingovou kampaň, v níž vzdává hold této ikonické filmové sérii a některým z jejich nejlepších kaskadérských scén. Aku stěrka Kärcher, tlaková myčka a rovněž multifunkční vysavač se objeví v moderních  televizních spotech, na POS materiálech, v tištěné inzerci, ale i v kinech a na online kanálech včetně sociálních sítí ve spojení s motivy filmů Mission: Impossible.

„Mission: Impossible je dnes již kultovní filmová série, a my jsme nadšeni z tohoto partnerství. Chceme ukázat, že mnoho úklidových úkolů, které se zdají na první pohled být nemožné, se s našimi výrobky stávají snadnými. Reklamní spoty ukazují, že vše lze vyřešit během pouhého mrknutí oka.“, vysvětluje Bernd Rützler, výkonný viceprezident Corporate Marketing & Brand Management společnosti Alfred Kärcher GmbH & Co. KG. „Kampaň s vyšším nasazením podporuje prodej v období březen až srpen 2018.“

https://www.youtube.com/watch?v=jbduyhosrfY

 

TV kampaň v nejsledovanějších časech

V centru zájmu této televizní kampaně stojí aku stěrka na okna, tlaková myčka a také multifunkční vysavač. Jednotlivé reklamy představují narážky na ikonické scény z filmů „Mission: Impossible“, jsou vtipné, zábavné a zaujmou především nejen milovníky akčních filmů, ale všechny současné spotřebitele. Spoty jsou v České republice vysílány postupně na jednotlivé produkty od poloviny března, kdy běžel spot na aku stěrku Kärcher. Od 9. dubna tohoto roku poběží spot na tlakovou myčku Kärcher Full Control. Spoty jsou vysílány zejména v prime timu, čímž je zajištěna maximální sledovanost v cílové skupině. Kromě toho jsou k dispozici i kompletní POS materiály, inzerce spojená s PR a online komunikace.

Tuto netradiční myšlenku zhotovila agentura nesoucí název Jung von Matt /NECKAR, která vtipným způsobem propojila stěžejní akční scény filmů Mission Impossible s kvlatiními produkty společnosti Kärcher. Do hlavních rolí obsadila naprosto běžné lidi, kteří se každodenně potýkají s tradičním úklidem své domácnosti a díky chytrým pomocníkům z řady výrobků Kärcher se stávají hrdinnými „úklidovými“ agenty, pro něž stejně jako pro hlavního hrdinu akčního filmu, není žádná mise nesplnitelná a dokážou tak každou úklidovou misi lehce dokončit. Spoty jsou v celé své míře podbarveny charakteristickou hudbou filmů Mission Impossible.

 

Kärcher – ukázka – aktuální  spot na aku stěrku

https://www.youtube.com/watch?v=OTT95ccT9A4

 

Něco více o společnosti Alfred Kärcher GmbH & Co. KG

Společnost Kärcher bezesporu patíří mezi přední příbraské. kvalitních čisticích technologií. V roce 2017 vytvořil tento rodinný podnik svůj nejvyšší obrat v celé dosavadní historii společnosti ve výši 2,5 miliardy EUR. Vysokotlaké čističe, čističe s nejvyšším tlakem, vysavače a taktéž parní čističe, aku stěrky, domácí a zahradní čerpadla, zametací i podlahové mycí stroje, nebo portálové mycí linky, čisticí prostředky, moderní technologie tryskání suchým ledem, úpravny vody, kvalitní dávkovače vody, fleet management na telematické bázi nabízí řadu inovativních řešení problémů.

O společnosti Paramount Pictures Corporation

Celosvětově uznávaná společnost Paramount Pictures Corporation (PPC), celosvětový producent a distributor hraných filmů, je nedílnou součástí společnosti Viacom (NASDAQ: VIAB, VIA), která je jedním z lídrů na nynějším filmovém, televizním a taktéž digitálním trhu. Paramount řídí sestavu těch nejsilnějších filmových značek, včetně značky Paramount Pictures, Paramount Animation, Paramount Television, Paramount Vantage, Paramount Classics, Insurge Pictures, MTV Filmy a Nickelodeon Movies. Do působení PPC patří rovněž Distribuce Paramount Home Media, Paramount Pictures International, Paramount Licensing Inc. a Paramount Studio Group.

Něco více o společnosti Skydance Media

Firma Skydance jednoznačně patří mezi diverzifikované mediální společnostií, která byla založena Davidem Ellisonem již v letech 2010, s jasnou vizí a cílem vytvořit vysoce kvalitní zábavu pro publikum bez hranic. Díky ní se diváci z celého  světa mohli prostřednictvím celovečerních a také televizních filmů a interaktivních platforem ocitnout v celé řadě fantastických prostředí a rozmanitých světů.  Mezi její celovečerní filmy patří Anihilace, Život, Jack Reacher: Nevracej se, Star Trek: Do neznáma, Mission: Impossible – Národ grázlů, nebo také Terminator Genisys, oblíbená Světová válka  Z, Star Trek: Do temnoty, G.I. Joe: Odveta, Jack Reacher, Mission: Impossible – Ghost Protocol a nakonec i Opravdová kuráž. Dalším celovečerním filmem Skydance je Mission: Impossible – Fallout , který bude mít českou premiéru teprve 2. 8. 2018. Skydance dokázala vytvořit v roce 2017 divizi animace, která vyvíjí a vyrábí rodinné filmy a televizní seriály ve spolupráci se španělskými studii Ilion Animation Studios. Televize Skydance zahájila provoz již v roce 2013. Její aktuální produkce zahrnuje seriál Grace and Frankie na Netflixu nominovaný na cenu Emmy, Altered Carbon běžící na Netflixu, Jack Ryan na Amazonu, Condor na AT&T Audience Network, a Dietland na AMC. Firma Skydance Interactive byla otevřena v roce 2016 a vytvořila a zveřejnila videohry založené na IP a virtuální realitě. Skydance Interactive nedávno debutoval svým prvním zcela netradičním titulem Archangel, střílečkou se silným příběhem.

www.karcher.cz

Reklamy Kärcher představují narážky na ikonické scény z filmů „Mission: Impossible“, přesně jako tato scéna z TV spotu na vysokotlakou myčku.