Jaké fotky na Instagramu prodávají/zaujmou

Sociální sítě, mezi které patří Facebook i Instagram slouží jako marketingové nástroje pro oslovení široké veřejnosti. Pokud máte vlastní web a nabízíte služby nebo produkty, určitě se zajímejte o možnost představit je i na těchto místech. Víte, jaké fotky zaujmou a prodávají?

 

Správný hashtag

Ti, kteří používají každodenně sociální sítě se určitě setkali s pojmem hashtag. Jedná se o klíčové slovo nebo frázi, která se často umísťuje pod fotografii. Následně právě tuto fotku mohou další uživatelé najít  při vyhledávání. Pokud tedy fotíte portrét, nezapomeňte i toto slovo uvést pod fotku s mřížkou.

 

Buďte vidět

Nebojte se o sobě dát vědět. Na Facebooku, stejně jako na Instagramu můžete sdílet příspěvky, ale také příběhy. Odkazujte na své služby, produkty, na svou webovou stránku nebo třeba nově vytvořený e-shop. Ukažte lidem, že jste aktivní a připomínejte se jim.

 

Pravidelné příspěvky

Důležitá je také pravidelnost. Pokud oslovíte marketingovou agenturu, společně nastavíte strategii, která určí, jaké příspěvky a kdy je zveřejnit. Lidé vás začnou sledovat a budou čekat na další příspěvky, informace i fotky. Nejdříve získáte nové fanoušky, sledující a následně klienty a zákazníky, kteří budou chtít vaše služby a produkty.

 

Fotky přírody

Velmi oblíbené jsou fotky z přírody. Zkuste se zamyslet, jak můžete spojit na fotce váš produkt nebo službu s přírodou. Například se západem slunce, s fotkou v lese nebo s návštěvou oblíbeného místa. Připište k této fotce i příběh nebo legendu, která se k místu váže a uvidíte, že zaujmete.

 

Jednotlivé produkty

Zapomeňte na nudné fotografie produktů. Buďte originální. Vyfoťte své produkty například vtipně nebo tam, kde by to ostatní nečekali. Nebojte se ani často vyhledávaných témat, jako je jídlo, krásné ženy nebo zábavné a vtipné koláže.

 

Lidé na fotografiích

Když nabízíte službu je ve většině případů možné vyfotit i nějakou osobu, která ji právě využívá. Zkuste to i u produktů. Nechte jej držet partnera, děti nebo například přátele. Věřte, že fotografie, na které je člověk osloví mnohem víc než jen produkt, například na stole.

 

Nabídněte víc

Nebojte se vymyslet si vlastní frázi nebo hashtag, který budete používat jen vy. Ostatní uživatelé vás podle něj mohou najít. Stejně tak můžete umístit vodoznak ze svého loga, aby bylo poznat, že se jedná o vaše fotografie. Zkuste zaujmout nápadem, vtipem a neotřelou reklamní kampaní.