Návštěvníky lákají do barů a restaurací hlavně fotky na sociálních sítích!

Pokud vlastníte podnik, je logické, že chcete, aby to u stolů nezelo prázdnotou. Jak ale přivést hosty a vymanit se tak ze šedé řady konkurence? Jděte na to chytře. Využijte sílu sociálních sítí a ukažte všem, že zrovna ve vašem baru či restauraci můžete nabídnout to nejlepší!

 

Zařízení podniku

Než se pustíte do zviditelňování podniku pro potenciální hosty, zkuste vyloučit všechny možné příčiny, proč lidé chodí raději jinam. Máte malý výběr jídla? Kuchař nevaří dobře? Pokud si chtějí hosté užít večer se sklenkou (či láhví) kvalitního a dobrého alkoholu, můžete jim nabídnout i něco jiného než panáka rumu nebo gin s tonikem? Je vaše obsluha usměvavá a příjemná?

Na vině kromě těchto faktorů může být i samotné prostředí. Čím více designové a originální prostory budou, tím více návštěvníků bude chtít ve vašem podniku trávit čas a eventuálně se zde fotit. Zamyslete se tedy nad tím, do jakého stylu by bylo nejlepší daný prostor sladit. Kavárny často sázejí na vintage styl, bary se zase rádi stylizují do moderního stylu. Pokud však chcete být výjimeční, musíte mít originální nápad. Při výběru nábytku zvažte možnost výroby na míru, co se však týče standardního vybavení – jako je výčepní zařízení, chlazení na pivo nebo třeba prosklené lednice, raději se spolehněte na renomovaného prodejce. Váš podnik totiž musí nejenom skvěle vypadat, ale jeho zařízení musí být také funkční.

 

Jíme a pijeme i očima

Všichni jistě známe trend dnešní doby – dřív než se jídlo sní nebo nápoj vypije, musí se zavěsit na Facebook nebo Instagram. Aby ale bylo co fotit, musí servírované jídlo či koktejl skvěle vypadat. I když fotografie pořízené návštěvníky ve vašem podniku jsou velkou reklamou, která vás nebude stát ani korunu, není od věci zřídit baru či restauraci vlastní účet. Na něm můžete vystavit například týdenní menu nebo důležité informace. Zejména však dbejte na dostatek fotografií, na kterých budou naservírované speciality z kuchyně.

V případě, že vlastníte bar, zaměřte se na i na prezentování velkého výběru alkoholu a v teplejším období na sociální sítě umisťujte různé druhy osvěžujících koktejlů.