Péče o mužské zdraví
Společnost Procter & Gamble a obchodní řetězec Albert v nadcházejících týdnech společnými silami podpoří Nadační fond Petra Koukala. Až do 20. června budou 2 % ze zakoupených produktů P&G (Gillette, Old Spice, Head & Shoulders a Oral B) věnována na projekt STK pro chlapy, který šíří osvětu v oblasti mužského zdraví a pomáhá překonat předsudky panující v otázce prevence a péče o mužské zdraví.
„Až se chlapi začnou starat o své zdraví jako o auta, budeme mít vyhráno!“ – přesně toto motto bylo u zrodu projektu STK pro chlapy badmintonisty Petra Koukala, který před lety porazil rakovinu varlat. „Jaký čas věnuje každý muž péči o své auto a naproti tomu, jaký čas věnuje sobě? Chlap vystupuje v roli statečného ochránce, ale když přijde řeč na jeho zdraví, toto důležité téma padne v zapomnění a stává se tabu, a přesně to bychom chtěli změnit,“ vysvětluje Petr Koukal motivaci k založení nadace.
Aby se ještě otevřeněji mluvilo o zdraví mužů a častěji se zdůrazňoval fakt, že toto téma se dotýká nejen jich samotných, ale i jejich rodin a blízkých, spustila společnost Procter & Gamble a obchodní řetězec Albert nový projekt. Může se do něj zapojit každý, komu toto téma není lhostejné, přispět je totiž jednoduché. V období mezi 24. květnem 2017 až 20. červnem 2017 budou směřovat 2 % z každého nákupu produktů značek Gillette, Head & Shoulders, Oral B a Old Spice v obchodech Albert na podporu Nadačního fondu Petra Koukala, a tedy i na podporu prevence mužského zdraví.
,,P&G zlepšuje zdraví a hygienu tam, kde jsou naše značky nejvíce potřeba. Podpora vzdělávání v oblasti hygieny a zdravých návyků, které předcházejí nemocem a zlepšují sebedůvěru, je jednou z nejdůležitějších částí našich společensky odpovědných snah,“ říká Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.
„Vzdělávání a pomoc patří mezi klíčové oblasti naší společenské odpovědnosti. Jsme proto velmi rádi, že společně s našimi zákazníky a firmou P&G můžeme podpořit tuto aktivitu, která má smysl, protože zdraví máme všichni jen jedno a vždy se vyplatí o něj pečovat,” podotýká Barbora Vanko, manažerka externí komunikace obchodního řetězce Albert.
Finanční prostředky vybrané v rámci programu půjdou na podporu činností STK pro chlapy, jakými jsou semináře, přednášky a osvětové akce. „Tyto aktivity povzbuzují, a to nejen nás chlapy, abychom udělali ty první kroky, překonali stud a zašli na preventivní prohlídku k praktickému lékaři. Pomáhají k tomu zastavit se a zabojovat o své tělo, aby bylo v pořádku nejen zvenčí, ale hlavně zevnitř,“ dodává Petr Koukal.