Reklama na autě: Jak a proč ji mít?
Nezáleží na tom, jestli vlastníte firmu, nebo podnikáte jako OSVČ. Aby bylo vaše podnikání úspěšné a zákazníci si k vám našli cestu, musíte v každém případě myslet na vlastní propagaci. Tu je možné realizovat mnoha různými způsoby, které se od sebe liší efektivitou a samozřejmě i cenou. Mezi levné, ale současně vysoce efektivní patří právě reklama na autě. Jak ji zrealizovat, jakou může mít podobu a kde sehnat nejlevněji a přitom v nejvyšší kvalitě? Právě to jsme zjistili za vás…
Proč reklamu na autě mít?
Ptáte se, proč investovat právě do tohoto druhu propagace? Pokud váháte, tak byste určitě měli vědět, že reklama na auto se řadí mezi nejefektivnější vůbec. Pokud totiž vy nebo vaši zaměstnanci používáte firemní automobil, na kterém je výrazná reklama, jste vidět vlastně neustále a ne jen ve chvíli, kdy pustí spot v radiu, v televizi nebo jen když lidé projíždějí okolo billboardu. Reklamu si děláte na všech místech, kterými projíždíte a to jiný typ reklamy prostě nemůže nabídnout.
Jaké možnosti se nabízí?
Aby byla reklama efektivní, je třeba nad její podobou přemýšlet. V tomto případě se kreativita rozhodně vyplácí. Je důležité správě zvolit barvy a velikost. Na první pohled určitě zaujmou celo polepy aut. Naopak chybou je, když se rozhodnete jen pro několik slov (název firmy, odkaz na www apod.), toho si téměř nikdo nevšimne. Možné je koupit speciální folie na auto, které mohou být nalepeny na dveřích, kapotě apod. Na ty je možné přenést vlastně jakýkoliv motiv či písmo. Pokud využíváte automobil i k soukromým účelům, můžete si pořídit speciální folie na auto s magnetickou vrstvou. Díky ní je možné folii kdykoliv bez problémů z auta odstranit a poté ji znovu nalepit.
Kde koupit?
Na výrobu reklamy na auta se v České republice specializuje společnost LOGOSIGN, a.s.. Více se dozvíte na oficiálních stránkách logosign.cz.