Tipy pro rychlou a levnou kancelářskou práci
Ať už podnikáte nebo „jen“ pracujete v administrativě, určitě hledáte způsoby, jak svou práci zrychlit, zefektivnit a zároveň při ní co nejvíce ušetřit nejenom čas, ale i finanční prostředky. Máme provás tři tipy, které vám se vším pomohou.
Práci neodkládejte, ani když vás zradí technika
Určitě to znáte. Stále něco tisknete, kopírujete, sešíváte a zařazujete do složek. Dnešní doba přeje byrokracii, takže je třeba mít všechno vyhotovené dvakrát a nejlépe ještě ve třech kopiích. Kancelářská technika ale není perpetuum mobile. Jednou za čas se prostě porouchá a vy už na papír nepřevedete ani písmenko. Často stačí pouhá prázdná náplň v tiskárně a život v administrativním oddělením se zastaví jako při světové katastrofě. Neodkládejte řešení tohoto stavu na neurčito nebo na konec týdne, až budete mít více času. Levné cartridge i celé tiskárny pořídíte na Toner partner, a to včetně příjemných bonusů v oblasti dopravy, rychlého doručení a výhodného věrnostního klubu
Originální náplně do tiskárny jsou často drahé, přitom ty obyčejné mohou posloužit stejně dobře, stačí si jen vybrat ten správný typ. Toner Q2612A se hodí do všech tiskáren HP. Tiskne levně a spolehlivě (zvládne až 2 000 stran při 5% pokrytí. Při nákupu na Toner partner navíc získáte k tomuto produktu doživotní záruku.
Usnadněte si práci a vystavujte faktury online
Moderní doba naštěstí dává stále větší prostor technice, takže už není třeba úplně vše tisknout na papír. Vystavujte faktury online díky jednoduché službě miniFAKTURY, která vám umožní zasílat online faktury, cenové nabídky a objednávky během několika vteřin. Patří k ní i jednoduchá mobilní aplikace nebo praktická evidence nákladů. Propojte miniFAKTURY se svým účetnictvím a zabte celé stádo much jednou ranou. 100% komfort, 60% úspora času a 2x rychlejší růst podnikání za pokus určitě stojí.